poniedziałek, 5 maja 2014

Wprowadzenie

Tytuł orginału: Dark Side (Ciemna Strona)

Autorka: londonbelow

Link do oryginału: Dark Side

Gatunek: romans, dramat,

Zgoda od autorki: jest i to bardzo entuzjastyczna. :)

Liczba rozdziałów: 52

Opis:

Lux Gallagher jest uczestniczką amerykańskiego X-Factora.
Sądzi, że wszystko potoczy się świetnie do czasu gdy producenci przekazują im pewne wieści.

Wszyscy dostaną kogoś sławnego jako mentora.

Lux jest podekscytowana do czasu gdy okazuje się, że jej mentorem jest okropny, patetyczny frajer.
Nie tylko uważa, że jest prezentem od Boga dla kobiet. Jest w boysbandzie wspinającym się na szczyt.
Czy będą ciągle się kłócić i rujnować jej szanse na karierę?
Czy któraś z ich ciemnych dusz rozbije i zniszczy drugą?
Sprawdź, kto zwycięży tą wojnę po Ciemnej Stronie

Od tłumaczki: Cześć, jestem bardzo podekscytowana tłumaczeniem tego opowiadania. Szczególnie, że część z Was zna tą historię, a przynajmniej do momentu, w którym poprzednia tłumaczka przerwała i skasowała bloga. Obiecuję wytrwać do końca, choć czeka nas jeszcze długa droga. Kto wie, może jeśli Wam się spodoba przetłumaczę też sequel Daylight
Proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze tłumaczenie i interpunkcja nie jest moją mocną stroną. :)

2 komentarze:

  1. Lubię to. Lubię to. Lubię to! I Ty to wiesz! :) xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już to tłumaczenie ale dziewczyna która to tłumaczyła nagle je usunęła a ja nie wiem co dalej a jestem cholernie ciekawa więc proszę tłumacz je i dodaj jak najprędzej 1 rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń